Saturday, October 24, 2009

Kau ingat kau hebat sgt!!!

Yee.......aku mmg panas!! Membuak-buak ni taw tak. Tp bukan ari ni la....ni perasaan 2 hari yg lepas.hehehe sekarang ok jek :p

Skali lagi...aku mmg tak suke org yg merendah-rendahkan org lain dan mengata tentang kekurangan fizikal org lain (yea... terutamanya yg start bg laluan org ln pn join kutok). Weh, ko ingat ko tu bagus sgt??? Dah cukup sempurna ke nak mengutuk apa yg tuhan dah bagi kt kita. Ingat la semua ni pinjaman semata-mata. Semua yang diberi kt kita adalah ujian....tak kesah la ko tu cantik ke, hidung mancung ke, hodoh ke, gemuk ke, kerje lawyer ke. Semua tu adalah ujian Allah untuk menguju keimanan kita je.

Cube la kalaw nak mengutok tu kutok benda2 yg boleh membina. Cth nye....weh tulisan ko hodoh la. Atau pun...kerje ko mcm cakar ayam la. Haaaa.....kalau ko ckp mcm tu mgkin boleh la kita ubah kan. Mcm mane kita nak ubah?? haa itu yg kita nak taw.hehehe Tp kalaw ko ckp.... weh ko hodoh r... atau weh ko jalan tempang r mcm mat gian. Hoi, mcm mane kita nak ubah bende2 tu semua. Kalau bagi mase sejuta tahun pn practis jalan tegak msti tak kan boleh pnye kalau da kaki tu senget kecuali di izinkan tuhan la. Bukan nak perkecilkan...tp apa yg aku ckp ni btl ape. Kalau nak ckp tu fikir2 la sket apa yg org lain rase k. Boleh nak ckp...tp biarlah benda yg kita boleh ubah.

Aku sgt fhm ko sgt tension dan down giler bile org kutok pasal fizikal kan. Yela, kita bkn nye blh ubah ape yg da di kurniakan pada kita. Sabar je lah.... tu jek yang mampu aku ckp.Huhuhuu Ko jgn risaw, walau pun kite banyak kekurangan tp make sure kita banyak kawan. Jgn biarkan kekurangan itu menjadi penghalang kpd kejayaan anda. Anda harus kuat dan gagah berani... yea mcm tu la (owh ko dgn aku berani lak melawan ea.hahaha).

Okeh, malas nak tls pnjang2 ni. Kang terkeluar plk semua carutan aku kt minah lawyer tu.Hahaha ok la, mahu bersiap ke open house umah fazri.weeee.......... :-)

2 comments: