Wednesday, October 28, 2009

subjek komunikasi berkesan: ZzzZzzzZz....

Semalam mmg gile r aku study komunikasi berkesan yg nampaknye tidak memberikan kesan yg boleh dibanggekan. Mane taknye....setiap 5 min aku bace akan dituruti ketiduran selama sejam. Owh, sahngat puas bertidur-tiduran sehari suntuk. Memang......!! Bila dah mlm baru tersedar,

"alamak, aku baru bace 2 pages jek sehari suntuk ngadap bku ni??"

Tibe-tibe rase mcm sahngat hampeh dgn diri sendiri dan mula la rase menyesal...menyesal ape? haaa itu yg kita tak taw 2. Hahaa Aku rase study week mmg tak cukup utk aku study komunikasi berkesan ni...sepatutnya utk subjek yg memerlukan pembacaan perlu diberikan study semester supaya study dan tido dapat dilakukan dengan seiring dan jaya nye. Hahaa mapos ko g buat universiti sendri :p

Okeh...doakan saye supaye tidak ketiduran lagi utk menureuskan pembacaan saye ni. Hoyeeehh.....

p/s: sape ade insomnia aku suggest bace bku effective communication k. Lps 5 min dijamin tidur...Klw tak berjaye boleh hantarkan komen kpd Dr hashim fauzy. Ckp kt die buku die x effective.hahaha :p

No comments:

Post a Comment