Saturday, August 8, 2009

bingkisan utk si merah

Tibe2 rase rajin lak nak sambung tls lg.hehee

Td mase aku ngah siap2 utk pergi bermakan-makan dgn ridzuan tibe-tibe ym aku di Buzz!!! oleh seseorng. Die tanye aku....


Buzz!!!
org itu: zul... sape si merah tu??
org itu: adakah gf ko atw skandel baru ko??
zuan shar: ade la... aku bg ko klu.
zuan shar: die sgt seksi, fotogenic, elegen, fantastik, menggode, bla...bla...
org itu: gf ko ke?? btl ke ni??
org itu: katakan tidak...katakan...katakan...katakaaaaannnn!!!
zuan shar: nak taw??
zuan shar: hehehe
zuan shar: sebenarnye die adalah laptop aku.hahahaa
org itu: Oooo....ingt kan org td
(17% dialog adalah berdasarkan situasi sebenar)



Tadaaa....ini la si merah aku. Cun kan :)


Itu la die si merah yg aku sgt sayang sekarang ini. Da masuk 2 sem aku besame dgn die. Model inspiron 1420. Walaupun die adalah makhluk elektronik tp si merah ade jgk membela makhluk peliharaan iaitu tikus-tikus merah (atau singkatan bg kata ganda tersebut adalah tetikus ye murid2).

Tp bagus jgk la. Sekurang-kurangnye bile aku takde kt bilik si merah ade jgk kawan dan tidak l kesunyian. (da mule r tu nak mengarut....).hahahahaa

p/s: sile jgn gohsip kan aku dgn si merah lg selepas ini ohkey.hehehee
p/s/s: owh, tak sangke ade peminat setia aku yg tertanye2 entry terbaru aku.hehehee

4 comments:

  1. wekkk:P
    itu nama aku yang bagi kan?kan?kan?
    wiwitt~ *nak jugak bagitau* HAHA:D

    oh, sape kah peminat setia yang tertanya2 entry baru ituhh. hmmm.
    *tetiba terasa, ohh.sumpah takkan tanya lagi!* HAHAHA:D

    ReplyDelete
  2. weh...si merah nampak chantek kn dlm gambo 2.hahahaa

    ReplyDelete
  3. helleh.itu gambo dari encik google. hehe bukan si merah sebenar:P

    ReplyDelete
  4. itu sedare sidare si merah la....kembar laen mak laen bpk.huahuaaa

    ReplyDelete