Wednesday, August 5, 2009

pagi yg GELAP

6.45 am - arghhhh..... malasnye nak bangun!!! Snooze

6.55 am - sambung tido dulu r... Kelas kul 9am. Snooze lagi.

7.05 am - ................... krohhhh...krohhh...tidak menyedarkan diri (weh bangun....!!!)

7.15 am - alamak da 7 suku. Turn off alarm. Ish, lewat da ni.... (tp masi begerak dgn sgt perlahan dan mls2) weh panasnye badan aku. Adehhhh nak demam plk... sakit tekak and batuk. Sib bek aku tak selsema, kalau tak mesti suspek H1N1 (weh bongek r ko, tak de insurans ke mulut) Huhuhu....takot T_T

Mandi dan solat suboh (weh da siang la. ko semayang ape lg tu...) On ym then, buzz ridzuan

BUZZ!!!
zuan shar: salam
ridzuan razali: wsalam
zuan shar: ridzuan ade penadol x?? aku rse cm nak dmam jek la.huhuuhu
ridzuan razali: aku pun same la. jap aku crik

1 saat...2 saat...3 saat...

ridzuan razali: ade...ko nak sekarang ke?
zuan shar: xpe la...nnti nak g cls ko bwk sekali

bla....bla....bla....

zuan shar: ok, tankz

tiade mood..................................... :(

p/s: semoge aku cpt sembuh.AMIN.......

1 comment:

  1. wah..korg nh,
    br jer bwk gi jln ke JJ tebrau pastuh Tesco tebrau n last2 g JJ Bukit indah...

    weh wan gemok dah r xdrive,siap relax jerk membonceng..aku yg penat nh relax jr...

    ReplyDelete