Saturday, August 8, 2009

thank you Allah

Alhamdulillah syukur nik'mat... akhirnye aku suda sembuh dr demam itu. Walaupun mood masih belum ditahap yg memberangsangkan utk menulis dlm ni tp aku rse cm nak expreskan jgk kesyukuran (cewah... tak ble blah ayat ko).

Smlm lps mkn ubt aku rase berat giler kepale ni cam kene lenyek stembroll jek. Pastu cam nak muntah pun ade. Pastu aku pn buat la keputusan utk tido. Sebelum tido tu aku pasang la zikir2 munajat dan ayt2 qur'an dgn harapan aku akn tdo dgn tenang dan cpt sembuh (ko tipu... sebenarnye ko tgh downlod lagu syurga dihati kite yg ziana zain nyanyi tu kn).

Tp da lame2 aku rse cm seram sejuk jek sbb macam dlm kubur plk.huhuhuu takot. Aku pun matikan dan membiarkan si merah tidur dan berehat selepas seharian melayan dan menemani aku yg demam ni. (eleh... tipu lagi r tu. Ko off laptop sbb da hbs downlod lagu ziana zain tu kan)

Tibe-tibe esok pagi aku bangun jek..... jeng..jeng..jeng!!! Cube teka ape yg berlaku?? Demam ku sudah beransur pulih. Hahaha gumbira rasanya. Kegumbiraan ini membuatkan aku rase mcm nak downlod lagu raihan banyak2 jek. Dan lagu pertama yg berjaya didonlod ialah "Thank you Allah". Waaaa lagu ni sahngat besh!! Rase cm nk wat ringtone jek.... Pastu jumpe lagu raihan yg dolu2. Aku pn terus downlod bnyak2 lagu rehan tu (ala sblm ni ko tak penah carik pn kan)

p/s: "kearah kehidupan yg lebih islamic" moto aku utk sem ni.hehehe :)

1 comment:

  1. wah ader perubahan slps blk dr ceramah mlm tu yek..
    bagus2..
    keep up da good work..

    ReplyDelete