Monday, August 3, 2009

bla...bla...bla...ape aku mengarut ni

Ish dah pukul 2am.... x sedar plk. Ermmm dr td asik merepek je berchating dgn si louie. Owh mugkin aku tak sedar sbb aku tak mengantok sbb da tido siang. Adeh... azam sem ni utk tidak tido siang gagal lg. Dush...dush... amik ko!! Aku harus berusehe dgn lebih gigih lg selepas ini.

Ermmm sebenarnye aku mmg sukekan suasane di keheningan mlm ni sambil mendengar lagu2 cik poziah latip yg mendayu-dayu ni... Kalau la aku ade kekuatan utk bertahajud tyme2 begini alangkah bagusnye... Tp tak pe la sekurang-kurangnye aku dah de niat utk ke arah itu. Satu hari nnti msti aku akn mampu jgk melakukannye. InsyaAllah....amin.

Arghhhh.... perasaan aku terbuai-buai plk teringat kat adik aku yang sorg tu. Esok die da start keje... puas aku basuh die minggu lps. Bile teringat balik kesian plk. Dah la kt umah kene cuci dgn kakak aku dan mak cik aku betubi-tubi sbb tolak tawaran keje yg die dpt tu... Pastu konon2 nak mengadu kt aku tp terkene lagi. Hahaha nasib ko la nabila. Utk kebaikan ko jgk. Good luck esok utk hari pertama. Semoge semua urusan dipermudahkan Allah. Nanti dapat gaji bole la belanje abg kan.hehehe

Ok harus tido sekarang. Esok pagi ade cls kul 8am. Jgn tak bangun sudah..... BERUSEHE!!!

No comments:

Post a Comment